Tisdag!

Japp... Idag blev man väckt av mitt Älsko kl.10.00 då blev det att kliva upp men ja gjorde inte det, låg kvar ett tag i sängen och checka tv:n hehe.... Sen gick man upp, hoppa in i en dusch satte på sig lite kläder, käkade lite frulle sen inväntade man Broder som skulle komma och hämta mig, åkte vi till stan jag chacka en bh så nu har man en ny bh också sen blev det hemfärd. Efter ett tag blev det ikano med Tessan och chackade jag ett par svart/vita flippflopp, ett par örhängen, en solkräm, och ett svart linne/T-shirt. Sen blev det mcdonalds sen hemfärd igen... Då blev det en kopp te och yatzy on the ballkongen. Så nu sitter man här och väntar på bättre tider hehe... Hoppas att Pälsklingen ska ringa snart hihi har inte träffat honom sen igårkväll, pratade bara med honom i morse innan han åkte till jobbet... Min lilla Plutt<3 =)
Nae nu får ja göra något ha de fint gott fölk.!

Älskar Dej Kimm!<3

Peace Out Lenn!!!!!!!!           Check!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0