söndag!

Söndagen är framme igen... Men denna söndagen känner jag mig glad för det är ingen skola i morgon... haha
jag har SOMMARLOV!!!  Guuud så skönt. =)
Skolavslutning i fredags och min lilla Pulla Johanna tog studenten är stolt över dig hjärtat! =)
Du var jätte fin synd att jag inte har någon bild som ja kan ladda upp så alla får se hur fin du va =)
Dennis som kalla dig för kapten :P hehe.
Så blev det krogen sen på fredagskvällen med gänget. Det var kul.. Det blev lyckat =)
Igår blev det Norrköping, åkte med Tommy å Jessika, det var också mkt trevligt hehe =)
Stackars Tommys 5:an växel på bilen som hoppa ur titt som tett hehe:P
Idag är det lugnt, ska hjälpa Jessika att packa lite sen framåt kvällen blir det nog brask hehe:P
Har inget planerat på sommarlovet så vi får se vad som händer och sker hehe:P
Nae nu ska ja hoppa på cykeln till skägget... Ha de fint gott fölk...

Älskar dej Kimm!<3


Peace Out Lenn!!!!!          Check!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0