Måndag!

Så var den tråkiga måndagen kommen. Hatar måndagar plus att denna värme inte kan bli lite svalare... Man vågar knappt vara ute... Men man ska ju inte klaga, men man gör det endå.
Denna helg har varit lugn en alkoholfri helg, rätt skönt faktiskt. Det blev ju brasken som vanligt hehe, rätt mkt folk i helgen och mycket bilar.
Rätt slappt denna vecka, är ledig tisdag onsdag och fredag, skönt som fan.
Sen är det bara 1 vecka  kvar så är det sommarlov igen hehe... Har bestämt mig för att inte jobba i sommar. Det är mitt sista sommarlov innan allvaret kommer så då kände jag att jag ville chilla i sommar. Har endå jobbat varje sommarlov enda sen i 8:an så ja tyckte jag var värd ett jobbfritt sommarlov. =)
Hade ju Öland som planer på midsommar men jag hoppas nog över det faktiskt. Får bli hemma med chillfolket här istället. Har inga andra större planer på sommarn man får ta det som det kommer helt enkelt.
Nae nu ska man väl göra någn nytta kanske. Ha det fint gott fölk.

Jag Älskar Dej Kimm Mest Av Allt På Denna Jord! Glöm Inte Det! <3


Peace Out Lenn!!!!!          Check!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Va?? Blir de inte öland på midsommar? va tråkigt :S hehe puss

2008-06-03 @ 11:07:33
URL: http://hannahtheone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0