Måndag-Kväll

Japp måndag kväll är det, och jag sitter uppe och chillar hemma hos Älsklingen medans han ligger i sängen och sover...
Han är så underbart söt är han sover... =)
Sjukhuset var jag på idag med, fick behålla mitt körtillstånd =) men et var på gränsen att ja inte fick göra det... men ja är glad att ja fick göra det iaf... =) Räddar mina chanser att ta körkort fortare så ja slipper vänta på bra värden...
Annars har ja inte gjort så mkt mer idag, köpte en nya tröja mkt fin å skön =)
I morgon ska ja träffa Pullan min, vi ska gå en promenad i morgon å prata lite skit. =)
Sen ska ja träffa min exmake Anna med å se hur hon mår =)
träffade Evo idag med, alltid lika glad blir han när han får träffa människor =)
Nae nu ska jag gå och lägga mig brevis min varma karl...
Ha de fint gott fölk...

Älskar dej Mest Av Allt Kimm Johansson!!<3

Peace Out Lenn!!!!!!         Check!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0