Måndag

Nu har ja haft 1 vecka på mitt sommarlov.. Känns skönt hehe...
Börjar lugnt... =) Ska nog boka en tid denna vecka för teoriprov.
Kimm tjatar om att han vill att ja ska kunna köra så ja får nog ta tag i detta nu tror ja =)
Jaha.. Helgen var lugnt för min del. Var ju midsommar i fredags, var med Jessika då, åkte till Västervik å vände typ hehe.. bara för att göra något, sen blev det Västerlösa hos Jessikas moster (tror jag) sen blev det Ullrika å hämtade Dennis, Johanna, Robert och Sara sen blev det Västerlösa igen hehe... Sen blev det hemfärd typ =)
I lördags blev det att åka bil med Tommy Johanna å Sara, Johanna å Sara söp hehe... Igår blev det också lugnt.
Nästa helg nu är det ju Gatebil, ska nog inte dit ska nog supa med Johanna istället hehe... =)
På onsdag ska vi hämta hem Evo. ÄNTLIGEN. Har saknar dej som fan min lilla solstråle. =)
Idag på brask tog Tommy ett blogg av mig haha:P ( Var bara tvungen att säga det hehe... )
Annars har nog inte så mkt emr att bjuda på denna gång... =)
Ha de fint gott fölk.

Älskar Dej Kimm Mest Av Allt På Denna Jord!<3

Peace Out Lenn!!!!!!                Check!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0