Älskar Dej<3

Älskling... Jag Älskar dej otroligt Mycket. Du är det bästa som har hänt mig.
Att somna med din arm runt mig varje kväll och vakna brevid dig varje morgon är helt underbart.
Att leva varje dag med dig gör mig mer och mer kär i dig.
Du får mig att må bra och vara glad.
Du tog mitt hjärta med storm, och nu är du en stor del av mitt liv och det betyder mer än du tror.
Så som ja känner för dig har jag aldrig känt för någon innan.
Jag hoppas att det för alltid kommer vara du och jag. Vill verkligen det.
Kommer försöka göra allt för att våran kärlek inte ska sluta slå.
Du är helt underbar, du är så fin du är den bästa av dom alla.
Jag är totalt förälskad i dig.
Jag hoppas du förstår hur mycket jag Älskar dej.

Massa Pussar Till Dig Från Mig.! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0