Måndag.!

japp, måndagen är här igen. Solen skiner så in i helvete. Det är så förbannat varmt så ja vet inte vart ja ska ta vägen...
Men man ska väl inte klaga antar jag. Men det kan ju faktiskt vara lite svalare tycker jag...  Eller blåsa lite =)
Är rätt sugen på glass asså.. Hm. får se om det blir någon glass..=)
Annars idag blir det lugnt....
Igår när jag Kimm Johanna å svärdis skulle åka till Jessika i västerlösa så hoppas det fram en rådjursunge å in i förar dörren... JAg blir livrädd och börjar böla springer fram till Johanna å hon börjar också böla, Kimm och Svärdis går dit. Då har vi kört över bakbenen och rumpan så han har knäckt svanken typ, han kan inte röra sig stackaren. Svärdis går och hämtar en krycka från bilen och slår ihjäl stackars ungen... Å den skrek nåt så in i helvete... Å Skriket var verkligen "MAMMA" Fy fan vad jag led med den... Men det var ju det bästa för den, den kunde ju inte gå, den hade ålat sig in i diket med frambenen...
Nae fy fan ... Jag bara ryser när jag ser allt framför mig... ursch...
Nae nu ska jag Kimm och Evo åka och köpa glass det är så varmt i Kimms lägenhet å i bilen finns det AC då blir det lite skönare för Evo med=)
Ha de fint gott fölk.

Älskar Dej Kimm mest Av Allt För Alltid..! <3

Peace Out Lenn..!!!!!!!!!!!      Check.!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0