Måndag.!

Japp... Ännu en måndag... Vad har man gjort idag då..?
Dagen börjas med att bli väckt av Evo kl. 09.30 som kommer fram å slickar mig i ansiktet å börjar gny, då var det bara att gå upp och gå ut å gå med honom... Kommer in igen ger Evo mat och gör mig själv en macka =)
Lägger mig en stund till brevid min varma å sköna å mysiga pojke =) Chillar går upp, chillar lite till sen blir kl.13.00 tar ännu en promenix med Evolinen =) Sen åker man till skägget säger hejdå till Älskling som åker till jobbet.
Går upp lägger mig i sängen för ja mådde illa å hade ont i magen, går upp lite senare för att ta mig en bit mat, sen kollar ja på tv... Sen träffar jag Johanna är med henne går till hundgården med Evo så han får leka av sig lite, går hem till mig för en kopp te sen hämta hennes kissar sen träffa vi Anna sen gick vi till centrum sen hem sen följde mamma mig till Älskling sen har ja suttit här typ... =) Det är min dag i stort sätt =)
Å nu kom min Älskling hem från jobbet så nu ska ja pussa på honom.. Ha de fint fott fölk.!

Älskar Dej Kimm!!<3

Peace Out Lenn!!!!!         Check!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0