Lördag natt...!

Sitter hos min Älskling och har precis kommit hem från krogen nästan. Vart lugnt ikväll faktiskt.  Skönt det med ibland =)
Var på föfest innan hos Johannas systers pojkvän för han har fyllt år, hade lite kareoke å det var jätte kul =)
Har inte skrivit på ett tag märkte jag, men vet inte riktigt vad jag ska skriva längre hehe..
Jag gick hem ifrån krogen fick sällskap av Jocke Amelie å Simon till en rondell, sen prata jag med Anna Panna i telefonen resten av vägen till Snuff =) Säger det igen Anna, Förlåt för att ja väckte dig hehe =)
Tack för en rolig kväll alla goa å glada. Träffade massa gamla klasskompisar å andra polare å så.. As mysigt =)
Älsklingen har semester nu med, så vi har varit på landet lite, och brännde mig som fan på ryggen i tisdags efter 4 1/2 timme båtåkande hehe... Men det var jätte fint på havet såg öppen horisånt å så, as mysigt =) .
Riktigt skönt på landet verkligen, hoppas det blir fler gånger =)
Färgade håret igår också, jag och Johanna blev jötte mörkt, i stort sätt svart haha:P Men det vart bra iaf =)
Har väl inte så mkt att säga för denna gång hehe... Ska försöka skriva lite oftare hehe... Men sitter inte så mkt vid datorn hehe =)
Ha de fint gott fölk..!

Älskar Dej Kimm Mest Av Allt På Denna Jord.! <3

Peace Out Lenn.!!!!!        Check.!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0