Lördag..!

Nu är det lördag kväll och jag sitter på landet hos älsklingens mamma och hennes man och Kimm förstårs=)
Har varit mkt skönt och trevligt här ute. Skönt att komma bort för ett tag...  Jag och Kimm har åkt lite båt idag, mycker mysigt sen åt vi god mat spelat lite fotboll kimm har slagit ut golfbollar i sjön:P sen skulle vi ha tagit oss en nattdopp men när vi kom i så kände vi att det var för kallt så vi sket i det hehe:P Vi funderar på att ta ett dopp i morron innan vi åker hemåt =)
Det är så lugnt och tyst på landet välldigt skönt för huvudet faktiskt.. ( Lite avkoppling) =)
Igår hände det inte så mkt, vi åkte lite bil som vanligt hehe, sen sålde jag min 240 igår min kära stolthelt hehe =)
Han som köpte den skulle tydligen sätta in en tubo i den hehe å fixa lite med den :P
Träffade Hannah och Pelle igår också, umgicks lite med dom, det var ett tag sen så det var roligt =)
Nae nu ska jag chilla med Älsko framför Tv:n lite sen blir det läggdags så småningom =)
Ha de fint gott fölk..!

Älskar Dej Kimm..!<3


Peace Out Lenn!!!!!!!            Check!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0