Fredag!

Fredag Idag ska dricka sej lite med Anna min fraow, ska också träffa min kära Johanna. Har saknat dig hjärtat! Ska bli kul att få träffa dig ikväll även om det bara blir en liten stund. =)
Å så kommer ja få träffa Jessika som ja har roliga minnen med från jobbet i sommras. haha:P
Skrattar ihjäl mig så fort ja tänker på det:P haha
Sen blir det ja å Anna hemma hos henne, blir la ölspelet antar ja så man blir lite rund om fötterna hehe:P
I Morgon blir det att dricka sej också hehe:p
Om jag inte får träffa dig ikväll kommer ja att spricka av saknad.!
Hoppas du kommer ha kul ikväll, det ska ja iaf. =) Ska tänka på dig. =)

Nae nu ska ja se om det finns något att äta:P
 
Peace out len! Check! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0