Elin

Onsad idag och jag har spörtlov. :P SKÖÖNT!!
Men så är det ju så att ja är lite sjuker brukar ju ha otur med att bli sjuk när man ska ha lovish.:P
Mår rätt bra idag faktiskt, är glad vet inte varför hehe.
Saknar min pulla Piingu ska träffa dig idag, det ska bli kul.  =) Miss You Pullish! =)
Du är en vän alla behöver. Du betyder sjukt mkt för mig,
                                                               INGEN JOHANNA=INGEN ELIN!
Vi får la se vad som händer mer idag. Hannah e på jobbinterjuv hoppas det går bra för dig gummsan! =)
Annars e inget annat bestämt idag iaf.
Nae nu ska ja käka mat och sen ska jag baka kladdkaka eller sockerkaka. Hihi! =)

PEACE OUT LEN! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0