Torsdag

Har fått skäll för att ja inte skriver så mkt blogg haha.
Men jag vet inte riktigt vad ja ska skriva om längre. Det är ju tråkigt att läsa om mitt liv hela tiden.
Men men.... :P
Nästa vecka ska ja och Kimm köpa ny säng =) och så ska jag köpa julklappar också.
I helgen blir det lugnt, jag och Kimm ska kanske ha Evo en natt =) vi får se hur det blir med det =)
Sen så är det ju idolfinal i morgon också, och det måste man ju titta på =)
Lilla Lillefot hemma växer så det knakar man hinner inte riktigt med hehe.
Vad händer på nyår igentligen..? Jag har inget planerat och inget i tanken heller.
Nästa vecka på Onsdagen har man jullov också, guwd så skönt =)
Och sen V.9 går man ut på praktik och ja ska vara på Plaza i 13 veckor. Lite långt men de får funka.
Sen kommer man tillbaka när det är 2 veckor kvar till studenten hihi =) Sen är de slut på skolan haha =)
ÅÅÅ vad ja längtar hihi..
Vilka kommer och tittar på mig när ja går ut fredagen den 12:e Juni...?
Supa hela dagen och natten lång hihi =)
Nae nu ska ja äta mat med mammsen =)
Ha de fint gott fölk så hörs vi!

Älskar Dej Kimm!<3

Peace Out Lenn!!!!!!!!         Check!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Äntligen en uppdatering! Jag ska självklart kolla på dig när du springer ut! Supa som fan ska vi göra! Undrar om inte jag längtar mer än vad du gör? :P

2008-12-11 @ 17:33:48
URL: http://cervix.blogg.se/
Postat av: Theréz

Själv klart kommer jag och tittar på när du springer ut, :D Men jag blir nog nykter, det är studenternas kväll :D hehe! Då ska du fan ha en kuk runt halsen, MÅSTE fixa :D

Puss Puss

2008-12-12 @ 17:35:54
URL: http://tezzelitezz.blogg.se/
Postat av: Theréz

Hörre du darling, dags för att uppdatera lite kanske?? :D

Puss Puss!

2008-12-17 @ 16:28:03
URL: http://tezzelitezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0