Tisdag

För de första ska jag bara säga att jag pluggade faktiskt igår hehe.
Jag har ju diabetes som projektarbete, och min lärare ville att jag skulle skriva min egen historia om min diabetes. Så det gjorde jag igår, och jag blev klar med det =)
men jag kan inte komma på nåt bra hur min framsida ska se ut, nägra förslag..?
Idag har ja pratat med min tillfälliga mentor i skolan, och vi ska ha ett möte och min skolgång eftersom det snart är jullov och efter jullovet är det ju praktik så ja kommer bara vara i skolan en dag efter jullovet, givande :P
Sen ville hon prata lite om min fråvaro (inte hur den är nu utan hur det har varit). Och då skulle syon vara med, och hon en person jag verkligen hatar.
På ett möte som vi hade i 2:an så sa hon till min mamma att hon hade en ouppfostrad dotter när ja sitter brevid. Åååh ja kan lova att sköter sig inte den kärringen  på mötet så ryker det för henne.
Jaha nahe, jag ska väl göra lite annat tror ja...
Ha de fint gott fölk så hörs vi.
 
Älskar Dej Kimm!<3

Peace Out Lenn!!!!!!!!!         Check!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Theréz

Den där människan "syon" vet inte vad hon talar om, hon är så förbannat svartsjuk för att hon har säkert inga egna barn, och för att du är en sån fin människa.. Man kan inte tycka illa om dig Elin, det vet du :D

Tack för att du är du, och för att jag har dig i mitt liv!

Puss!

2008-12-02 @ 19:22:29
URL: http://tezzelitezz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Dax för uppdatering kanske?=P hahaha

2008-12-10 @ 19:06:06
Postat av: Anna

Tråk Elin! Uppdatera ditt liv! Fast igår var du ju faktiskt inte så tråkig! Haha, det var kul att skratta av sig lite, även om vi bara skrattade åt varandras skratt! <3

2008-12-11 @ 15:05:40
URL: http://cervix.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha... det ska ju stå "uppdatera OM ditt liv" vad fel det kan bli ibland :p

2008-12-11 @ 15:06:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0