Måndag

Japp då sitter man hemma i skäggetorp just nu och väntar på att Kimm ska sluta jobbet. Han ska komma och hämta mig, vi ska åka och fixa lite.
Tänkte göra lite på mitt projektarbete idag, har inte h¨llt på det på länge så ja tänkte göra det idag. Ska ju vara inlämnat den 18:e December. Sen den 19:e är det jullov =) Skönt =)
Ska köpa massa julklappar när ja får min lön denna månad. Det får bli en billig jul iår, men det är ju tanken som räknas =) Iaf för min del!
I helgen har man inte gjort så mkt, i lördags var ja ute på krogen med folket, läskigt nog kommer jag inte ihåg vad ja gjorde i fredags hehe.
Nu i helgen ska man jobba, ser inte fram emot det faktiskt. Är så jävla trött nu för tiden.
Nae ja ska plugga lite nu. Ha de fint gott fölk så hörs vi.!

ÄLSKAR DEJ KIMM!<3

Peace Out Lenn!!!!!!!!!!         Check!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0