Fredag!

Ja då var det fredag. Har jobbat idag, jobbade igår också. Känns rätt skönt att käna lite extra pengar såhär vid dom röda dagarna =).
Ja Julafton har ju vart, fick massa roliga saker =) Tack så mkt till alla.!
Ikväll ska jag och Älsklingen gå på bio, värsta mysigt hihi, efter det vet ja inte vad som händer, Kimm har köpt ett PS3 så han tänkte köpa buss men det är slut överallt. Finns typ bara några stycken till PS2. Typiskt.
Annars händer det inte så mkt, hoppas vi åker och köper ny säng i helgen, skulle vara hur underbart som helst, kalrar inte av den där sängen mer haha:P plankerna ramlar om vart annat haha:P
Lilla Lillefot växer så det knakar, han är riktigt stor nu...
Robert och Sara var hos Kimm och Mig igår och Robert och Lillefot lekte som satan, tror inte Lillefot haft så kul hehe:P
Snart är det nyår, IGEN hehe, har inte en aning om va som händer faktiskt, men det är sånt som alltid brukar bestämmas samma dag haha:P Ja ska vara fullast iaf hehe:P  (Försöka) :P
I morgon ska jag och mamma till ikano för att se om man hittar något till nyår, orkade inte lägga någon energi på det idag, var så jävla mycket folk. det är nog inte mindre i morgon men men hehe.
Måste bara säga grattis till Hannah och Pelle till eran lilla dotter som ska komma snart hihi. Värsta mysigt med en liten bebis =)
Nae nu ska ja leka med mitt djur på facebook sen ska ja väl försöka hitta på nåt att äta.
Ha de fint så hörs vi gott fölk.!

Älskar Dej Kimm!<3

Peace Out Lenn!!!!!!!!!           Check!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0