Torsdag

Jajjemennan... Nu är det torsdag. Bara en dag kvar tills Fredag sen jävlar är det fest =)
Vad har ja gjort hela denna vecka då..? Typ ingenting, varit sjuk haha.
Ja just det ja körde Go Kart i förregår, fan va roligt var. Måste ja göra om snart =)
Nu håller jag på att lägga in all ren tvätt där det ska vara.. Sen ska jag läsa lite i körkortsboken tänkte jag...
Nu är det inte långt kvar tills det gäller.. hehe... Börjar bli rätt så nervös haha:P
Slippa höra Kimms tjat haha:P Nae då, skojade tet lite :P
Nae jag ska la fortsätta med det ja höll på med haha:P
Ha de gött allesammans:P
 
Älskar Dej Kimm!<3

Peace Out Lenn.!!!!!!              Check.!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0