Tisdag!

Tisdag idag... Regnar gör det också... Tråkigt tråkigt... Finns inget att göra då riktigt....
Har vart i skolan idag, började kvart över 8 hade en lektion, så var klar vid halv 10, kul (Inte)
Cyklade till skolan idag och hem, känner mig jätte duktig. Så gick jag en promenad igår med på en timme, skulle gjort idag med men det är ju som sakt för tråkigt väder för det... Känner mig väldigt taggad inför det sista håret i skolan, känns skönt och ska göra mitt bästa med allt.... Vill verkligen så då faan ska ja klara det också.... Fick choklad och konfiktyr som IV-Val så nu ska ja lära mig att göra bakelser också hehe =)  Nae nu måste ja sticka.. Vi hörs gott fölk.!

Älskar Dej Kimm!<3


Peace Out Lenn!!!!!!          Check.!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0