Söndag

Nu är det söndag, och sista helgen innan skolan är över... Börjar på Tisdag  klockan 13.00
Helgen har varit helt underbar, men det var ju för att jag vart med den Bästa hehe =)
Fredag slog allt, har inte garvat så mkt på jag vet inte hur länge, haha skrattar ihjäl mig så fort ja tänker på det. Haha =)
Aaa, förfestade med Johanna hemma hos henne hade det jätte trevligt.
Sen blev det krogen hade det svin kul där med drack å drack å fotade å fotade haha :P
Sen till slut blev det dags för Max haha, åkte dit å fy fan haha förstår om personalen inte kunde hålla sig för garv hahaha:P
Nae Johanna Tack Så Jävla Mycket För En Underbar Fredag det slog verkligen Allt! Haha =)
Jag lägger upp alla bilder på bilddagboken kanske idag =)
Fick träffa Pilla å Adi med i fredags, det var länge sen kul å ses igen, å lilla Peggy =) Sjukt söt =)
Nae nu ska jag röka tänkte jag ha det så bra gott folk =)

Älskar Dej Kimm Mest Av Allt För Alltid!<3

Peace Out Lenn.!!!!!!!!!!           Check.!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0