Söndag =) =(

Nu är det söndag ikväll, har precis kommit hem från brasken. Har varit där ett tag ikväll...
Idag har det varit en bra och dålig söndag...  Har mått både dålgit och bra.
Det som gjort denna dag bra är att jag och min Älskling har firat 5 månader idag, tiden har gått väldigt fort. =)
Älskar Dej mer och mer för varje dag som kommer... Är så sjukt glad för att jag har dej och för att du är en del av mitt liv. =)
Det som gjrot denna dag tråkigt och väldigt jobbig för mig är att min älskade katt Smulan avlivades idag, jävligt synd men det var för hennes bästa.!  Saknar dej sjukt mkt, och jag tänker på dig hela tiden.. 11 år med dig.
Så nu kommer det inte vara nån som gnäller på mig längre varje gång jag kommer hem. Tänker på hur du mjaoa och ville kela tiden... Å varje gång pappa köpte hem ostbågar så ville du smaka, fick du inte det så blev du sur och gick iväg och visade dig inte mer på kvällen...  Nae jag saknar dej sjukt mkt, du kommer alltid finnas i mitt hjärta. R.I.P Smulan!
Japp då var det sakt med, känns skit jobbigt har en klump i halsen hela tiden, jag vill inte gråta men så fort jag pratar om henne så kan ja inte hålla in tårarna, det går verkligen inte.. Visst det var bara en katt men hon var fan speciell och alla tyckte om henne och hon tyckte om alla...
nae nu måste jag sova, har skola i morgon... Ha de bra gott fölk.!!!

Älskar Dej Kimm Mest Av Allt På Denna Jord.!!!<3 Du Och Jag För ALLTID!

Peace Out Lenn.!!!!!            Check.!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Smulan var den goaste katten jag någonsin träffat.!

Kommer sakna henne fruktansvärt mkt.. Hon var alltid så kelsjuk =) Hon var verkligen en speciell katt =) R.I.P Smulan <3<3<3

2008-09-01 @ 18:45:34

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0