Onsdag

Onsdag kväll då... Sitter hemma hos Älsklingen och har precis duschat, väntar på att han ska komma hem snart. =)
Idag har jag vart i skolan, började 9 slutade vid 10-halv 11 typ käkade lunch sen åkte ja hem. =)
Gick en sväng till Emma och Sebbe å tog mig en kopp te =) Smarrigt =)
Sen träffade jag Juhäänna också mycket roligt =)
Var och fixade med mitt busskort också, var nåt fel hehe:P Fick ett nytt iaf =)
Sen var ja hemma ett tag, sen satte ja mig på cyckeln och trampade iväg till Kimm för att se om hans plånbok var hemma sen lite senare kom Tommy å hämtade mig vi drog till brasken var där sen vart sen i4 sen hemfärd.. Så nu sitter ja här och har precis duschat. Nae nu ska ja chilla tet lite... Ha de fint gott fölk.!

Älskar Dej Kimm!<3

Peace Out Lenn.!!!!!!           Check.!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0