Måndag Natt

Japp. Klockan är 04.20 och jag vakna för typ 20 min sen av att ja knappt kan andas för att min näsa är så jävla täpt så det finns inte. Och så har jag så jävla ont i halsen. Jävla skit förkylning. Så nu kan jag inte sova för att jag är täppt och för att Kimm Snarkar som fan, så jag fick kliva upp. Fryser gör jag också så in i den känner mig febrig men hoppas inte är nåt.
Iaf så gick ja upp för ett toa besök snyter mig, å det var det värsta ja sätt på länge, blev som en helt ny näsa efter det men nu är det genom täppt igen. Jag andas aldrig annars genom munnen, de blir så jävla torrt haha:P Men nu får man göra det.
Nae ska inte beklaga mig mer över mig själv haha...
Vad händer annars då..? Inte ett skit, ska träffa Johanna idag iaf hoppas hon inte blir smittad bara annars blir det lugnt tror jag. Nae nu ska jag ta en cigg för de hjälper mot hals ont har ja hört så de måste ja prova, även om det bara hjälper för stunden.  =)
Kommer nog mera under dagen senare =)

Älskar dej Kimm Även fast du snarkar :P !<3

Peace Out Lenn!!!!         Check.!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0