Måndag!

Idag är det måndag. Börkar dagen med att göra halkan. Gick super bra oh det var skit kul =)
Sen åkte ja till skolan hade 2 lektioner sen slutade jag....  Blev hämtad av den bästa, min älslking så åkte vi å käka sen körde han hem mig....
Nu sitter jag här i min ensamhet och mina tankar bara far runt och runt i huvudet på mig....
Mår inte bra när det blir som det blir mellan oss.... Får väldigt ont i magen och känner mig hopplös.
Jag tänker på dig hela tiden och vill inte vara ifrån dig... 
Hoppas allt blir bättre...  ÄLSKAR DEJ SJUKT MKT!!!<3
Ska dra och träffa Johanna min Pulla nu, var ett tag sen =)
Ha de bra allesammans.

ÄLSKAR DEJ KIMM!<3


Peace Out Lenn.!!!!!           Check!!!!!


Kommentarer
Postat av: Theréz

Inte vara ledsen.. Allt löser sig alltid, på ett eller annat sätt.. Nu får du fan se till att komma hem så vi kan ut och röra på dököttet :D haha!

Puss

2008-08-25 @ 18:09:25
URL: http://tezzelitezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0