Måndag

Måndag, och skolan närmar sig.. Nästa vecka gäller det sen är det bara ett år kvar sen vill jag aldrig mer se en skola haha:P
Fan ja kan inte fatta att ja går ut skolan sen.. Jag som alltid varit den minsta i familjen och i stort sätt bland mina vänner, nu är jag en stor flicka som ska ta studenten.! Hihi =)
Hoppas bara inte att ja tappar hoppet i skolan... Men ja ska verkligen klara detta, jag kommer bli så stolt över mig själv när ja kommit sådär långt sen.. =)
Sitter nu hos Mitt Älsko han har jobabt första dagen idag efter semestern... =)
Ska nog åka och träffa Robert och Sara sen när Kimm Ringer =)
Var på krogen i lördags med Sara Johanna Dennis Micke Jessica Sjöberg, Skojigt var det men ja drack inte mkt gick ut för att vara trevlig haha:P Min älskade Johanna drack inte heller Men som sakt det tar vi igen nästa helg =)
Nu ringde kimm.. Måste kila nu... Men ha de fin gott fölk...

Älskar Dej Kimm!<3

Peace Out Lenn.!!!!!!!!!          Check.!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0