Lördag!

Fick börja med att tänka efter på vad det var för dag idag... Haha. (illa) :P
Har precis ätit lite mat hemma hos mamma å pappa... Det var inte dumt. Det blev skinksås med bannspagetti. =)
Ja, då var det en regning lördag då hehe, känns som om det fina vädret har lämnat oss för i år hehe. Men ja hoppas inte det, vill ju ha mer värme ju, har varit en ganska tråkig sommar med lite sol och värme. Tror jag har badat max 5 gånger.
Hoppas det blir bättre vinter istället hehe...
Fick mina skattepengar igår, så jag har inhandlat lite nya kläder, köpte 3 nya linnen 1 ny tröja och en ny mascara. Det var inte fel hehe =)
Så ja har lite pengar kvar nu iaf hehe... Måste hålla i pengarna tills nästa helg då jag och min Pulla ska festa gärnet innan skolan börjar igen, så blir det krogen också. =)
Nae Lucas tjatar på mig att jag ska komma för jag ska åka till polisstationen, för jag har åkt i diket med min bil och man kan inte se vad det är för bil, och flera av Lucas pojkar har också åkt i diket te.x. hans farfar och har en saab.. Det kunde man se. Sen var jag tvungen att ringa en annan polis och säga att Lucas klarar detta själv och ingen annan polis behöver komma... Och min bil var jätte trasig den var helt platt och trasig och den gick inte att laga. Men sen kom det fler poliser iaf och då satte Lucas handbojor på mig och satte mig i sin polisbil så ingen polis såg mig... Haha barn är för söta ibland... =)  Vilken fantasi dom har =) Kul att se =)
Nae nu ska ja göra annat... Ha det fint gott fölk.

Älskar Dej Kimm Mest Av Allt För Alltid!<3

Peace Out Lenn.!!!!!!             Check.!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0