....

Känner mig konstig i kroppen... Vet inte vad det är som är fel. Känns som om jag bara vill sitta i ett svart rum och gråta ett tag för mig själv och bara tänka... Jag vet inte varför ja är sån här idag..  Jag är ju glad och lycklig, jag har en underbar pojkvän, och har alla mina vänner och familj men endå så känns det som om det är nåt som fattas. Varför känner jag mig så nere idag..?

                                          
ÄLSKAR DEJ MEST AV ALLT<3                                   VAD SKULLE JAG GÖRA
                                                                                     UTAN DIG PULLAN..? <3

Kommentarer
Postat av: Juuhäänna

Men pullan då.. Så får du inte känna.. Jag finns här om du vill prata, Vet hur det känns, har oxå haft såna dagar, fast man haft allt man önskat..

2008-08-21 @ 15:52:09
Postat av: Anonym

Men pullan då.. Så får du inte känna.. Jag finns här om du vill prata, Vet hur det känns, har oxå haft såna dagar, fast man haft allt man önskat..

2008-08-21 @ 15:52:34
Postat av: mia

gumman då , säger som johanna , finns om du vill prata ! , !! LOVE <3

2008-08-21 @ 21:10:35
URL: http://miakinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0