Torsdag!

Då var det torsdag då.. Och idag skiner solen så fint å värmer gott på ryggen hehe!
Känner mig glad idag men endå seg i kroppen, men kan kan inte vara nere med detta väder hehe.
Snart är det helg å vad händer då? Jo PARTY fi fan! hehe! Gaaaaaaaaaaaah ja börjar bli lite nervös för ja fick veta att det kommer bli en överaskning för mig på lördag, hihi undrar vad som händer! =)
Sen på söndag blir det gäster å smögåstårta hehe!
Jag mår bra hihi men synd att kroppen ska vara så seg bara hehe!
Träffade min Johanna en liten stund nyss hon e också dålig hosta å allt de där. tråkigt men så är det.
Nae de fanns inte så mkt att skriva idag. kommer väll mer nästa gång hehe!
         Elin Hjärta Kimm!<3





Peace Out Lenn                       Check!

Kommentarer
Postat av: Theréz

Snart slipper du fråga om att någon kan köpa ut cigg till dig... Härligt va?
Varför inte sluta röka nu? Inget kul längre ju! haha!
Tycker du kan komma hem sen, och dricka te med mig!
Pussa!

2008-04-04 @ 12:04:08
URL: http://tezzelitezz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0