Tisdag!

Tisdag. Var inte i skolan idag orkade inte, hade typ inte sovit något inatt.
För att en viss person håller mig vaken när man ska sova haha:P
Idag kommer farmor å farfar å firar mig för dom kom inte i söndags.
Då får jag mina kakor hihi! =) Ska äta som en gris haha! =)
Ska bli kul å se vad dom har hittat på för present hihi! =)
Händer annars idag då? inte mkt slappa lite, kanske ta en sväng till min Fraow =)
Se om hon är hemme å har tid till sin make hehe! =)
Köpte cigg igår på 2 ställen fick ja visa leg? Nae, typiskt hehe!
Så ska man köra bil i veckan då hehe sen på torsdag ska man sitta å plugga med Hannah i körkortsboken så man kan göra teorin snart =)
Nae nu ska ja gå och röka sen göra mig iordning. Ha de gott!



Peace Out Lenn                Check!!!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja då ? Skulle inte jag va med o plugga ? :P

2008-04-08 @ 17:55:23
Postat av: HannaH

ja du gumman i morgon gäller de. hoppas att du e redo :P hehe grabbarna lär ju ställa en massa frågor t ooss sen så då får vi se t att vi kan svara me :P :D puss

2008-04-09 @ 13:07:39
URL: http://diabo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0