Onsdag!

Japp. Då var det onsdag då. =) Kom precis ut från duschen har färgat håret också så jag sitter här med en handduk på huvudet och vågar inte ta mig den haha. Det såg ut som om det var svart förut så jag vågar inte titta haha:P
Valborg idag med, ska vara hemma hos Johanans syster med lite folk å spela cubb å ha det trevligt hehe.! =)
Klippte min snuff idag med, han vart nöjd. Hihi =)
Ska träffa dig ikväll/inatt, LÄNGTAR!!! =)
Det blev inge minigolf igår, det blåste för mkt märkte vi hehe, så det blev en glass i berg istället hehe. =)
Nae om man ska gå och föna håret och börja göra sig iordning kanske? JA de får bli så. Ha det super bra och roligt ikväll alla glada läsare! =)

Elin  Älskar Kimm! <3


Peace Out Lenn!!!!!             Check!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0