Onsdag!

Onsdag då. Var i skolan idag, hade kök (tråkigt) men man måste ju som sakt.
Det blev pasta med tonfisk och räksås, inte min specialitet men min lärare var nöjd med mig iaf hehe.
Sen kom min lilla darling och hämta mig i skolan så åkte vi till brask å tog oss varsin cola och gödda oss hehe.
Sen kom ja hem, fixade med min tvätt och hoppade in i en dusch det var skönt.!
Så nu väntar jag på att Tessan ska komma hem så ja kan börja med hennes hår ska slinga det och det tar ju världens tid de där med jävla slingmössa fi fan. Men fint blir det iaf! =)
Sen blir det att åka sig lite bil, åka till brask antar ja hehe som vanligt på kvällarna. hehe =)
Träffa lite allt möljigt folk, det är roligt att träffa människor även fast man träffat dom flera gånger så är det alltid kul och träffa människor hehe.
I morgon börjar man 9.30 rätt skönt och går till 15.00 sen är det snart helg hehe!
Missade DH igår ja som hade sätt fram emot att se det men så glömmer man bort det, får se reprisen i helgen hehe.
Nae nu kom Tezzelitezz och Rillpill hem, ska röka först med Älsko sen färga hår hehe.
Ha de fint gott fölk!

Elin Älskar Sitt Älsko!<3


Peace Out Lenn!!!!                              Check!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Fyy dig elin du får ju inte missa dersperet.

2008-04-16 @ 20:26:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0