Onsdag!

Onsdag idag, och så har denna vecka snart gått också.
Tiden går så himla fort nu hehe.
Var i skolan idag skulle varit i köket men så finns det ju så jävla otrevliga lärare så man vill inte riktigt vara där.
Så jag stack till bageriet och var med Piingu istället. Det var mkt roligare! =)
Är så himla trött på skolan så det finns inte. Vill verkligen inte gå dit men endå så går man när klockan ringer på morgonen!  Fi fan!  Hoppas bara att dom här veckorna som är kvar till sommarlovet går fort annars kommer ja ge upp skolan.!  men iaf efter skolan kom Dennis å hämtade oss, så åkte ja till min underbara Kimm, han låg å sov hihi! Alltid lika söt när han sover!
Är så sjukt glad att det äntligen blivit vi har längtat som fan tills den dagen skulle komma. Hihi =)
I fredgas tod man sig några cider med Hannorna å träffade Kimm på natten då han sa så underbara ord till mig som aldrig kommer släppa från mitt huvud!  vart super glad och är ännu gladare nu när vi är tillsammans! =)
Det finns inte ord till hur mkt du betyder för mig bejbi, vill vara med dig dag som natt och aldrig släppa taget om dig.
Jag blir så himla glad när jag är med dig, det pirrar i magen när ja ser dig och jag blir glad så fort ja bara får ett sms av dig så känns det som om ja lyser upp som en sol över hela landet! =)
Nu är det snart helg igen och det är inte långt kvar tills jag äntligen fyller. Idag är det 4 dagar kvar hihi
ska kanske ha lite party hemma beror på vad lilla mammsen å pappsen säger.
Sen på söndag blir det släkt å smögåstårta.  Inte för att ja  tycker om det men alla andra kan ju äta det så  kan ja äta annat! Hihi! =)  Snart bär det av för mig å Piingu med till havs hehe längtar dit, det kommer bli skit kul! hihi
Vad händer annars då? Inte allt för mkt tar dagarna som dom kommer känner mig äntligen hel igen sen ja träffa dig min underbara Kimm! <3  JAG ÄR KÄR I DIG =) hihi
Hoppas min bil blir fixad snart den har ju blivit sjuk, har fått influensan! hehe
Det ordnar sig med tiden =)
Blir ingen krog iaf i helgen, det lockar inte så mkt å dra dit faktiskt känns bättre å va hemme, spara pengar haha:P
Får bli cupolen sen istället å dansa till dansband! =) Det kostar ju också pengar men det är nog roligare där! hehe
Nae nu ska ja gå och ta på mig lite smink så man inte ser så blek ut hehe! Ha de fint gott folk å alla goa läsare lämna gärna komentarer! ( Det uppskattas) =)



Peace Out Lenn                    Check!


Kommentarer
Postat av: Theréz

Nu jävlar är det inte många dagar kvar!
Men DU! Jag har saknat dig här hemma, du får inte försvinna så där.. hehe! Naee då, så jävla glad för din skull att du träffat en vettig karl...
Ringer dig imorrn, för då ska du komma hem och dricka te med mig.. HAHA!
Pussa!

2008-04-02 @ 20:42:20
URL: http://www.tezzelitezz.blogg.se
Postat av: Hannah

sååååå skönt att de äntligen har blivit ni :) har längtat efter den dagen :P o att du fyller snart me. så gött. så ska vi ut på krogen o ragga :P haha lr inte. fan går ju inte nu när vi båda har stadgat oss hehe ne men du får ta me pojken o komma hit en dag snart :) se en film o bara ha de mysigt :) älskar dig gumman! o som jag sa härom dagen. jag finns alltid här för dig oavsett! pussar

2008-04-02 @ 23:15:13
URL: http://diabo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0