Måndag!

Jahopp, ännu en tråkig måndag då.
Men solen lyser idag och det är jätte skönt ute hih!=)
och jag är super glad, kan inte sluta le typ hehe,
var på sjukhuset idag och fick mitt KÖRKORTSTILLSTÅND!!!! JAAAAAAAAAAA
har längtat som faan å så får man det dagen efter man fyllt 18 liksom, fan den bästa presenten hittills hehe! =)
När jag såg min läkare ta fram de där pappret så kunde ja inte sluta le, sen ger hon det till mig och skrattar lite smått hehe nae ja avrt så jävla glad, och pappa med hihi=) Så nu jävlar körkort here i come! =)
Gaaaaaah fan va längtar aaaaa ja sitter fortfarande å ler å lyssnar på dansband å bara ler! Aaaaaaaah =)
Man kan fan inte vara mer glad än vad ja är. Ja har äntligen fått mitt körtillstånd, solen lyser och det är varmt och skönt ute jag har världens underbaraste pojkvän och ja har gått ner 5 kilo sen Februari och jag ahr världens finaste vänner. Kan det bli bättre? Nae ja tror fan inte det Gaaaaaaaaaaah! Hihi=)
Jag vet inte vart jag ska ta vägen, ja är sprallig å grejer haha!:P
Vad händer idag då? Hm inte en aning får se vad som händer hehe, kanske ta med nån ut i det fina vädret?
Nån som hänger på? Hör av er!:D
Nae nu ska ja fortsätta sitta här å le för mig själv haha!

ELIN HJÄRTA KIMM<3



Peace Out Lenn!!!                         Check!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis pullan till dett tillstånd. Puss

2008-04-10 @ 13:16:51

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0