Lördag!

Lördag då, sitter hemma hos min bejbi medans han är iväg och jobbar sig lite. hehe.
Igår drack man lite med Tessan Rille å Danne, vi satt hemma hos oss å körde lite busschaför å lite andra ölspel.
Vi körde "Jag har aldrig", det var rätt kul fick man veta lite om folket hehe. =)
Sen blev det att vi drog ut till krogen (Plaza) tyckte inte det var så roligt men det duger i krig lr vad säger man. Hehe
Nae kände att krogen inte var något för mig, men har man lovat så har man.
Väntar tills Cupolen öppnar i somamr istället med ute plats å dans istället hehe! =)
Nae sen fick Tommy hämta mig å så drog vi till brasken å där var det lite allt möljigt folk, snackade lite med Hannah å så. =)
Sen åkte ja å Kimm å hämtade Rille Tessan å Danne på stan, skjussade hem paret sen danne, som dock glömde sin hemmanyckel på kylis så vi fick åka dit å sen tillbaka till Ljungsbro, så det vart en liten tur igår. Sen kom vi iaf hem, då käkade jag min kebab sen gick ja å la mig brevid min underbara Kimm.<3 Alltid lika mysigt att lägga sig brevid dig! =)
Ikväll blir det lugnt, ska ju på kryssning i morgon, fi fan bussen går 15.15 hoppas det inte är såhär fint väder då för då lär ja ju dö på bussen haha.!
Nae ska nog göra lite nytta nu! Ha de fint gott fölk!.

Elin Hjärta Kimm!<3


Peace Out Lenn!!!!!         Check!!!

Kommentarer
Postat av: Hannah

haha japp vi pratade :P fan va fuller du va då :P
jaja puss på dig gumms!

2008-04-26 @ 22:04:12

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0