Lördag!

Jahopp lördag då. Rätt så fint väder faktiskt, igår var det as fint väder ute juh, varmt och skönt. =)
Sen på kvällen blev det lite kallare. hehe.
Igår var man i skolan i 20 minuter sen slutade man för dagen. Nödvändigt liksom. NAE!!!
Sen blev det hemfärd och duschen skrek efter mig så ja fick hoppa in i duschen å göra duschen glad igen hehe.
Sen blev det lite tacos till mat sen blev det att man var med Tommy, vi åkte och gled lite och lite så hehe.
Lura på honom läppglans och tjejparfym, det var rätt kul hehe. =)
Senare framåt kvällen kom alla andra, tror vi var ca 12 bilar igår som åkte omkring.
Åkte till köpetorp å där vart det lite race mellan Rille å Kimm och Rille å Hjärtis å Kimm å Tommy.
S var man hemma vid 2 tiden så blev det sängen jätte skönt hehe.!
Idag blir det att fira min lilla Pingla som fyller 20 i morgon.
Kan tyvärr inte dricka ikväll, lite synd hade gärna velat det.
Nu är det bara en vecka kvar sen åker ja och Johanna till havs, ska bli kul å få en 24 timmars kryssning med min Pingu. Hehe Fulla å glada!!! =)
Min bejbi har ju fått ljud i sin bil nu och den funkar som den ska nu också, är glad för hans skull.. !
Nae nu ska ja chilla vidare. Vi hörs gott fölk!

Elin Hjärtar Kimm! <3



Peace Out Lenn!!!              Check!!!

Kommentarer
Postat av: Theréz

Heeej bruuwden... Har tagit med mig skor till dig, hoppas dem passar!=) Bara att prova..
Puss

2008-04-23 @ 11:40:34
URL: http://tezzelitezz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0