Lördag!

då var det lördag och vi har ett mycket dåligt väder.
Välldigt tråkigt må ja säga men det kan ju inte alltid vara fint väder. Även om man så skulle vilja.
Såg matchen igår, lilla Hv71 tog hem denna match men de gör inget för LHC kommer vinna vilket fall. Haha
Sen var man ute och åkte lite med Tommy, var länge sen så det var roligt.
Idag har det inte hänt så mkt sov hos Kimm inatt sen åkte vi hem till mig och åt hasselbackspotatis (vet inte hur det stavas) kött och grönpepparsås, det var svin gott mohaha!:D  Känndes som om man skulle sprängas sen när man var klar haha:P
Ska försöka sluta röka, än så länge har jag bara rökt 1 cigg, men börjar få lite smått panik.
Mamma ska ringa och beställa tid för klippning åt mig, jag måste klippa topparna.
Ska övningsköra lite i morogn med:D
Nae nu ska ja gå in till min bejbi.

ELIN HJÄRTA KIMM! <3


Peace Out Lenn            Check!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0