Kimm Edvin Folke Johansson!

När jag såg dig sa jag till Tommy, han ser ut som en nallebjörn man bara vill krama!
Du fick veta det och tog en extra blick åt mitt håll =)
När du och Pelle kom hem till Hannah, var det första gången ja var så nära dig, jag trodde att mina färilar i magen skulle flyga ut ur min mage. Jag blev så jävla glad.!
Sen blev det att vi kom varan ännu närmare och började "dejta" varan lr vad man säger.
Och under 2 månader som vi lärde känna varan var jag som en blyg 3-årig flicka.
Men nu är jag världens lyckligaste människa för jag är tillsammans med världens finaste pojke.
När jag är med dig så mår jag så himla bra och är glad.
Är så glad över att det är du och jag nu, och ingen kommer kunna ändra på det.! =)
Massa pussar till bara dig mitt Älsko!<3  Från Din Elin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0