fredag!

Jahopp. Fredag då sitter hemma å väntar på mat Har varit i skolan idag men inte gjort något haha. Bara gått omkring å flummat typ haha. sen ska ja träffa Johanna igen.
Sedan senare ikväll har jag inte en aning om vad det blir faktiskt sådant som märks.
I morgon hade man ju velat supa för å fira mig lite hehe men har inga pengar tet så det är lite tråkigt faktiskt.
Så man får se vad som händer i helgen. På söndag blir det kakor å tårta å grejer hehe.! Får ja träffa farmor å farfar med, det var ett tag sen hehe.  Sen är livet ingen lek längre hehe, jodå livet leker alltid!
hoppas min bejbi får ordning på sin bil idag då blir han glad hihi! =)<3
nae nu skriker maten efter mig hehe måste springa dit å äta.
kanske uppdaterar senare lr nåt hehe! Ha de gott!



Peace Out Lenn!!!                           Check!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0