Lördag den 1:a September 2012

Sådär ja! Inne i September och hösten närmar sig. Jag tycker de är mysigt med hösten faktiskt. Tror ja iaf..? =P
Igår var de sista dagen på jobbet och de va riktigt jobbigt faktiskt att säga hejdå till alla! Usch, riktigt kämpigt! 
Kommer sakna er alla, kollegor som brukare, men lovar att komma och hälsa på er =)
Ska ju dit redan på måndag och hämta lite grejer som jag har där. =)
Igår var de fest och de blev de också. Galen kväll och jävlar va skoj! Tack alla inblandade!! =D
Idag har ja haft Edvin i några timmar på förmiddagen och myst massor med honom =D <3
Älskade underbara unge!!! Du står mitt hjärta mycket nära <3
Ikväll får vi se vad som händer... 
Ja va inte beredd på detta och det känner att ja inte är redo än... Hatar den här känslan och hatar när man kommer in i svacker som är så jävla svåra att ta sig ur!! Hoppas du förstår va du gjort och att det är din förlust! BARA DIN!!
Men ja kommer leva mitt liv fullt ut!!
Nu blir de en film och sen försöka få i sig lite mat..
 
Min blogg, min skrift!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0