Torsdag den 26:e Maj 2011

Åhej va länge sen de va ja skrev här...
Första lönen kom in på kontot idag plus att jag får pengar från F-kassan också =) Mycket bra =)
Det går jätte bra på jobbet men ska inte vara kvar där så länge till.
Dom på Restaurangen vill ha mig på heltid så jag kör bara Juni ut på Ullstämma.
Dom inom 2 veckor börjar på Restaurangen som servitris och jag ser verkligen fram emot det.
Att få jobba med det jag vill göra plus att jag får vara med om en sån här fantastisk upplevelse att jag får vara med från första start och se hur den här verksamheten kommer växa och bli stor =)
Mycket roligt faktiskt =) Och jag vet redan massor som ska komma dit. Är det för att det är nytt eller för att jag jobbar där? Haha ;) Kanske båda? =)
I fredags var jag på Cupolen med Johanna och Dennis och såg Black Jack och Streaplers. Verry Nice! =)
På lördag är det vårfest på Streetpack, då blire röj! =)
Nu ska jag fixa lite innan jag ska träffa Sara och Nisse =) MYS! =D

PUSS Elin*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0