Torsdag den 12:e Maj 2011

Nu är jag hemma i Linköping igen efter att ha vart i Falkenberg hos familjen Anderásson i 6 dagar =)
haft det otroligt skönt och roligt =)
Jag va en sväng på Gekås och handlade lite sen har jag färgat håret lite annars abra atgit det lugnt =)
I söndags fyllde mamma år, Grattis till henne <3 sen fick jag ett samtal av Sara och hon berättade att dom fått liten underbar son! <3 Grattis till Sara och Chribbe! =) <3
I morgon är det fredag och då blir det först jobb till 14.00  sen på kvällen blir det en sväng till krogen =)
Lördag blir det också jobb och likaså söndag =) Även måndag och tisdag =)
Snart börjar jag på Restaurangen också, ska bli riktigt kul faktiskt =)
Nu ska jag fixa det sista sen sova inför morgondagen =) Gick upp tidigt idag =P

PUSS Elin*


Kommentarer
Postat av: sundarii

Oj, här föds det massa pojkar helt plötsligt! :D

Måste leta efter Saras blogg och gratta henne ju :)



2011-05-13 @ 10:38:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0