Tisdag!

tisdag, och det avrma och fina vädret håller i sig fortfarande, de är slönt, fast idag blåser det ganska mkt men det är skönt det med för annars är det jävligt varmt hehe.
Jaha, kom hem från kryssningen igår som ja var på med Johanna, det var as kul, allt roligt folk man träffa och alla finnländare som trodde man var finsk, as kul haha =). Nae det var verkligen något att minnas som måste göras om snart. Jag och Johanna bestämde att vi skulle ta med oss Kimm och Dennis på en kryssning. =)
Var i Linköping igårkväll vid typ 22.30 så kom min Bejbi och hämta mig, sakna dig MASSOR =)<3
Såg en Jocke Sjö kopia på båten med hehe, de var rätt skoj, och Johanna vann massa pengar på spel hehe.
Idag har man inte gjort så mkt, hoppade över skolan idag ville inte gå hehe, kom hem pratade med Tessan lite, käkade sen tog jag och Tessan en promenad sen spelade vi Yatzy på balkongen, gick inte så bra pga blåsten hehe. Så nu sitter jag här och väntar på bättre tider, har ingenting att göra vill att min pojke ska komma hem ska fråga han en sak sen hihi. ( säger inte vad) =) Hoppas han vill bara.
Nae nu ska jag åka och köra minigolf med Rille och Tessan så ja kanske uppdaterar senare annars en annan dag. Ha de fint gott fölk.

Älskar dej Kimm! <3


Peace Out Lenn !!!!         Check!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0